Sunday, 27 June 2010

Yo Kereta Jahat Yo!

Another one on da way....

Jom gegarkan karnival oldskool terbesar di Malaysia lepas raya tahun ni... Aiming to register in the Malaysia Book of Records.... Be prepared!











Sunday, 20 June 2010

2010: Thie Rise of Lambda & Sapporo Continues

Aduhai..! Rasanya kereta jahat ni yang paling menyerlah bila da siap nanti. Masa aku mula mula jumpa Hakiem ni dulu dia rambut pendek. Nampak skima sikit. Terakhir aku jumpa masa Karnival KKL dia da berambut panjang. Nampak macam rocker Malaya pun ada. So ngam la gu dia bersama Lambda jahat yag beliau miliki. So this is sneak view a car of his. Nak tengok lebih lebih hampa buleh turun Kulim atau join KKL.
Ramai yang tengah dok make up balik tu. Cuma main sorok sorok. Nanti bila dah siap, LSSOC akan buat lagi persidangan meja bulat seterusnya  ke medan perang kita bertemu. Hail ya Kereta Jahat Se-Malaysia
 Nanti aku preview Sapporo dari Gua Batu pulak...